top of page

Historiska Vingslag-gruppen

Offentlig·100 medlemmar
Semyon Glinkin
Semyon Glinkin

Jag har länge drömt om att skapa en trädgård med dansk design. Jag vill att den ska vara stilren, minimalistisk och samtidigt mysig. Hörde nyligen talas om svenskt stål som är perfekt för trädgårdsdesign. Om någon har några bra webbplatser i åtanke där man kan hitta sådana lösningar, skulle jag vara glad för råd. Jag vill att det ska finnas kvalitetsmaterial och instruktioner om hur man skapar sin drömträdgård. Någon kanske redan har tagit sig an ett sådant projekt och kan dela med sig av sina erfarenheter?



KrainFow
KrainFow
Jul 04

Det tog mig lång tid att hitta idéer till min brors trädgård, men jag hittade en webbplats som verkligen hjälper till att skapa en trädgård i dansk stil. Den har till och med svenskt stål för strukturer som stödkant. Jag har letat länge, jag har sökt över hela internet, men den här sidan är en gudagåva. Allt finns där - instruktioner, bilder, exempel. Nu har jag en tydlig plan för hur jag vill utforma min trädgård. Webbplatsen är mycket lätt att använda och förstå, så om du är intresserad rekommenderar jag starkt att du kollar in den. Jag är helt förtjust, så många idéer och inspiration!

Like

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

  • Karl Hennings
    Karl Hennings
  • Jayzzz
    Jayzzz
  • Eroh Eroh
    Eroh Eroh
  • Aya Ch
    Aya Ch
  • ppholiday8
bottom of page