Jag har börjat utforska konst på ett mer seriöst sätt och vill verkligen utveckla min kreativitet. Jag har fått tag på en del bra material, men känner att jag saknar en del grundläggande verktyg för att kunna experimentera mer med färger och texturer. Jag är intresserad av att skapa konst på olika sätt, både med penna och med mer konstnärliga tekniker. Har du några bra rekommendationer för produkter som kan ge mig nya idéer och hjälpa mig komma igång med mina projekt? Jag har hört att vissa butiker har riktigt bra urval av konstmaterial och jag funderar på att titta på https://paperwhisper.com/sv för att hitta något inspirerande!
top of page

Historiska Vingslag-gruppen
Offentlig·176 medlemmar
bottom of page
När jag skapar konst gillar jag att blanda olika tekniker och verktyg för att skapa intressanta resultat. En favorit för mig är att använda kulspetspennor för att få exakta och rena linjer i mina teckningar. Jag tycker också att skärverktyg är fantastiska när jag vill skapa detaljerade snitt i mina projekt, det ger en helt annan effekt. För att skapa fina bakgrunder gillar jag att använda limtejper för att hålla material på plats utan att kladda. Och när jag verkligen vill framhäva vissa delar av mina målningar brukar jag använda penselpennor för att göra mjuka linjer.