top of page

Historiska Vingslag-gruppen

Offentlig·176 medlemmar

Jag har funderat länge på att starta mitt eget företag, men jag känner mig alltid osäker på om jag verkligen vet vad jag gör. Jag har kollat på en massa guider och artiklar, men de är så överväldigande och känns ofta för svåra att tillämpa. Jag vill verkligen komma igång men är rädd att göra fel. Jag vet att det finns massor av resurser där ute, men jag har svårt att hitta något som känns rätt. Har du några tips? Jag vill gärna hitta något som är lätt att följa. Jag har faktiskt hittat en sida som verkar bra, där det finns artiklar om samhälle och entreprenörskap som kan vara till hjälp: samhälle och entreprenörskap.

Olga Summas
Olga Summas
Dec 26, 2024

För mig var det allra viktigaste att inte låta rädslan för att göra fel stoppa mig. Jag började med att testa olika idéer, och även om inte alla fungerade direkt, lärde jag mig massor längs vägen. Jag tycker också att det är viktigt att inte jaga efter den perfekta affärsplanen direkt. Fokusera mer på att skapa en produkt eller tjänst som verkligen betyder något för dig och som du tror att andra kan uppskatta.

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

• Roger Gallagher
    Roger Gallagher
  • Karl Hennings
    Karl Hennings
  • Jayzzz
    Jayzzz
  • yaxiti5427
  • Eroh Eroh
    Eroh Eroh
bottom of page