top of page

Historiska Vingslag-gruppen

Offentlig·135 medlemmar

Jag älskar att hålla på med sporter, men det är verkligen svårt att hitta bra ställen här i Stockholm, där jag kan spela innebandy eller testa andra aktiviteter. Jag försökte kolla upp olika hallar, men många av dem är antingen för dyra eller har så strikta bokningssystem att jag inte ens kan få en plats. En vän tipsade mig om Innebandystockholm.nu för att hitta bättre alternativ, men jag vet inte om det är något jag kan lita på. Finns det några bra och billiga alternativ i Stockholm som jag kan kolla upp för både innebandy och andra sporter?

Olga Summas
Olga Summas
Dec 26, 2024

När det gäller sport och fysisk aktivitet tycker jag att det är viktigt att hitta något som man verkligen trivs med. Det spelar ingen roll om det är en gruppaktivitet som innebandy eller om man vill testa något helt nytt. För mig handlar det om att hålla sig aktiv på ett sätt som är roligt och inte känns som en börda. Jag tycker att Stockholm har många bra alternativ, men jag tycker också att det är viktigt att inte bara jaga de största sporthallarna, utan också ge mindre, lokala ställen en chans. Där kan man ofta hitta en mer avslappnad och vänlig atmosfär, vilket gör hela upplevelsen roligare.

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

• Karl Hennings
    Karl Hennings
  • Jayzzz
    Jayzzz
  • Eroh Eroh
    Eroh Eroh
  • Aya Ch
    Aya Ch
  • ppholiday8
bottom of page