top of page

Historiska Vingslag-gruppen

Offentlig·145 medlemmar

Jag har velat börja träna hemma ett tag nu, men jag kan bara inte få bollen i rullning. Jag har köpt lite utrustning som hantlar, en crosstrainer och en matta, men det är svårt att hålla sig konsekvent utan en plan. Det största problemet är att hitta rätt utrustning som passar mina behov och som faktiskt motiverar mig. Jag vet inte ens var jag ska börja leta. Om du har några tips eller förslag skulle jag verkligen uppskatta det. Förresten, jag har hört talas om Sportig.se - kan det vara ett bra alternativ? Här är länken: https://www.sportig.se/.

Lts Stl
Lts Stl
Nov 29, 2024

När det gäller hemmaträning gäller det att hitta en balans mellan rätt utrustning och motivation. Jag har provat olika upplägg genom åren, och det jag har lärt mig är att enkelhet ofta är den bästa vägen. Att ha några få kvalitetsutrustningar, som en uppsättning hantlar och en matta, gör det lättare att hålla sig konsekvent. Det är också viktigt att hålla saker och ting varierade, så att du inte blir uttråkad. Webbplatser som Sportig.se är till stor hjälp för att komma igång med prisvärd och praktisk utrustning.

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

• Karl Hennings
    Karl Hennings
  • Jayzzz
    Jayzzz
  • Eroh Eroh
    Eroh Eroh
  • Elowen Morrison
    Elowen Morrison
  • Aya Ch
    Aya Ch
bottom of page