top of page

Historiska Vingslag-gruppen

Offentlig·79 medlemmar
Semyon Glinkin
Semyon Glinkin

När jag började planera min flytt insåg jag att det kan bli en riktig mardröm om det inte sköts på rätt sätt. Det är svårt att inte bli stressad när det är många flyttkartonger och ont om tid. Nu letar jag efter ett företag som kan hjälpa mig att klara av det utan onödiga nerver. Men det är viktigt att inte bara hitta någon, utan att välja riktigt pålitliga killar så att det inte blir några problem i processen. Jag skulle vilja höra hur du letade efter sådana företag och vilka tips du kan ge för att minimera flyttstressen?

KrainFow
KrainFow
Aug 26

Att välja rätt företag är halva framgången. Det är viktigt att titta på deras rykte - läs många recensioner för att se till att du inte faller för någon som tar för lång tid eller inte hanterar saker bra. Jag hade en bra upplevelse med flyttfirma luleå, så jag rekommenderar dem. Det är också bra om de har alla tjänster du behöver, från packning till montering av möblerna på den nya platsen. Priserna är också viktiga att tänka på, men det är bäst att inte spara för mycket här - det är bättre att betala lite mer och vara säker på att allt kommer att gå smidigt. Och naturligtvis är det värt att ta reda på hur de hanterar ömtåliga föremål - det är en separat punkt.

Like

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

• Karl Hennings
    Karl Hennings
  • Jayzzz
    Jayzzz
  • Eroh Eroh
    Eroh Eroh
  • ppholiday8
  • Robin Smith
    Robin Smith
bottom of page